Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today..

fredag 30 juli 2010

Oväder och yrväder

Det kan man säga att det var imorse. Alltså har nog aldrig vart med om liknande.. dundrade och blixtrade SAMTIDIGT rakt ovanför vår tomt. Behöver jag säga att jag var skraj. Bara jag och Isak hemma =/....Nova sov över hos sin farmor och farfar natten som var. Hon hade vaknat 04.20 och inte somnat om. Sen då dem kom hit så hade hon somnat i bilen. Väl när hon vaknat så var hon jätte arg och tvär och bara mot mig. Hon ville inte alls prata eller vara hemma, inte vara med mig o ville åka tillbaka med farmor skrek och grinade. Stackarn,tog en stund innan hon hade vaknat till liv och lugnat ned sig. Väldigt trött tjej. Men sen var hon världens finaste o gladaste tjej resten av kvällen=)














Nu blir det strax film, Valentines day, är bara bra och snygga skådisar med! Då den borde ju vara bra =)

2 kommentarer: