Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today..

lördag 4 februari 2012

Macarons!

Testade att göra macarons för andra gången. Barnen underhölls av Fanny som var här på besök.

Den första gången jag testade göra macarons blev de...sådär. Då utgick vi från ett annat recept. Men den här gången blev jag rikigt nöjd. Både med "skal" och fyllning. Bilderna gör sig inte riktigt rättvisa med min dåliga mobil-kamera, men men. Hur som helst blev det halllon, choklad och citronsmak =)









5 kommentarer:

  1. Åh så fina!!! Du måste lära mig =)

    SvaraRadera
  2. Jättefina, verkligen! Vilket recept använde du då? Jag skulle gärna vilja testa att göra macarons sen, men nu kan jag ju inte ens äta dem. :( MEN när jag slutar amma så...

    SvaraRadera
  3. ååh vad mumsigt.. tycker väl inte riktigt om såna så jättemycket men gud vad fina dom blev, vilken volym. hade velat testa hallon just nu :(

    SvaraRadera
  4. Mäkta imponerad, verkligen proffsiga. Säkert väldigt smarriga också. Ser fram emot måndagens kalas:)
    /Mor

    SvaraRadera