Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today..

söndag 15 november 2009

Febertider

Min älskade gumma har legat i feber i helgen. Varit mammig o lite ynklig. Frysigt, Sovit dåligt o inte haft matlust. Stackarn. Sen säger hon att hon har ont i en tand, så då blir det till att ringa tandläkarn imorgon. Den andra lillfisen har vart missnöjd (passande va?). Gormat o bökat o skrikit o gapat till o från. Svårt med bebisar o veta vad som är knas. Supernöjd ena timmen, o jättemissnöjd andra. Han har lite svårt med sömnen på dagarna,sover alldelens för lite. Det bidrar till att han blir övertrött o otröstlig. Men nu har jag hittat något han blir nöjd av, då han inte ens vill ha tisse. Babybjörn bärsele.Utmärkt! Är rätt slut i min rygg, dock. Men det må ju vara.

Ska nog försöka få mig o Nova svinvaccinerad i veckan. Har funderat mycket på om man ska vaccinera henne, eller inte..men det lutar nog att ge det. Slipper man oroa sig över att hon ska bli svinsjuk.

Världens bästa mamma o krister var förbi idag med middag (börjar bli något av en vana, då Daniel jobbar helg. Dom underlättar väldans massa. Sen hade dom med sig 2liter hemmakokt svartvinbärssaft som min moster gav mig=) o vilken saft är godare? Har druckit en liter snart tror jag=)

Nä, nu fick jag hjärnsläpp..ska gå o sova. Behöver ta igen mig från den här helgen. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar