Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today..

måndag 23 augusti 2010

A little bit of this, and a little bit of that!

Var i torsdags hos tandläkaren. Kommer bli dyrt. Ajaj..
Hade ett hål, vad Sirkka kunde se vilket kommer kosta ca 1000;-.....SEN såg hon att mina nedre visdomständer sitter såpass snett att de kan komma skada hela nedre tandraden. Så..ska få en tid eller flera på Käkkirurgen i Subyn. Kul. De är tvugna operera ut skiten. Det kommer kosta nästan 3000:-/operation. Jippi.

Åkte direkt till kioskpiraten för lite tröstgott, sen en sväng till mamma som fortfarande hade semester. Väl där så satt hon och spelade spel med Anna Fanny och Pontus. När de var färdiga, hängde dem med hem till oss. Daniel skulle fixa på ngn bil,så jag ville ha sällskap, och det fick jag! Vi lagade Kyckling med pommes och ädelostsås. Sjukt gott! Sen gjorde jag och mamma Lyx-chkladmuffins, som blev väldigt goda.

I helgen fick vi besök av Micke, Elina och lilla Saga. Väldigt trevligt! Hon har blivit så stor, lilltjejen. Isak fick även en eftersänd present som han blev glad över. Tack tack!
Sen har vi inte gjort så mycket i helgen, då min bil är dassig och Daniel har jobbat. Vi var ute rätt mycket på gården, det var väl det enda...jaa..läste lite böcker för Nova och såg Sunes sommar.

Hojja hojja..nu har hösten verkligen kommit på allvar. 10 grader ute och regnigt. Blev mössa, höstjacka och filt på för Isak. Men han sov gott i vagnen... 2 tim och 15 min=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar