Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today..

fredag 18 december 2009

Jaaa må hon leva!


Idag fyller världens bästa Rebecca år, grattis honey!


Nu närmar sig julen ordentligt, mindre än en vecka kvar. Och jag har som vanligt inte köpt klart julklapparna ännu..alltid i sista minuten. Suck.

Nån dag i helgen ska vi åka på storheden och göra bort barnens klappar. Trängas bland allt folk. Hojja.


Anna o pontus var här igår på middag, hemmagjord pizza blev det, gött! Mitt i maten kom Daniel o Pontus på att dem skulle åka skoter nån av helgdagarna. Undra om dom tänkte ta med sig barnen? Kanske inte..Får vara hemma som vanligt då..Jaja..dom måste ju få roa sig. Fast tycker karlar är rätt bra på ta sig tid att roa sig. Typ dricka öl o meka, typ dricka sprit o skämma ut sig på personalfest, och sticka iväg o köra skoter. När ska lilla mamma få roa sig? Jo! På tisdag. Världens bästa svärmor ville ta båda barnen så jag ska få gå själv med sofia i lugn och ro o köpa julklappar. Utan trotsbarn, eller gnäll från bebis. Men förstår dem. Klart det inte är kul att sitta still i vinterkläder o åka runt i affärer. Nä då är det bättre att roa sig hemma.

Ska faktiskt försöka hitta någon klapp till mig själv åxå. Det förtjänar jag. Big time!


Nu har Nova julledigt tom 8/1. Får se vad vi hittar på för bus. Kanske tar någon dag o far på Leklandet med Soffi. Tror vi ska baka något idag faktiskt. Återkommer om vad=)

So long!


Tog Julkort på världens finaste tomtenissar åxå..

2 kommentarer:

  1. Åhh så söta barnen är =)VAd skönt med lite egen tid utan barn och stress.. Ja jag håller verkligen med Karlar är bra på att ta sig egen tid medans man själv är hemma och donar och sköter om barn..

    SvaraRadera
  2. Tack. Jo dom är världens finaste=)haha mmm..typiskt karlar. Jo, det ska bli härligt med lite shopping.

    SvaraRadera