Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today..

torsdag 15 april 2010

Barnfri helg

Världens bästa mamma och krister ville låna barnen till Piteå över helgen. Det fick dem såklart. Fredag kl 10 stod packningen klar och dem kom och hämtade barnen. Första halvtimmen undrade jag om jag verkligen skulle stå ut,hela helgen..UTAN BARNEN?! Men det gick fint..trots en massa längtan från min o Daniels sida.

På fredagen kom Ninni m fam och hälsade på några timmar, mkt trevligt. Därefter drog vi och handlade och på kvällen gick vi ut för att äta gott. Blev Far East där jag åt en Citrongräsmarinerad oxfilé, vilket var sjukt gott..och Daniel tog Kyckling i vitlökssås vilket tydligen åxå var smarrigt.

Lördagen drog jag och Rebecca till Luleå för liten shoppingtur. Hittade ett par skor och ett par byxor=D kvällen var det dags för våran första fest här i huset..haha har bott här över 3,5 år och hade våran första fest i lördags! Hade nog vart roligare om man skippat Lotus..hehe JOBBIGA odrägliga äckliga töntiga folk..jaa..inte alla så klart..men gud va mkt loodisar det var! Hehe.har kanske blivit för gammal för krogen..åkte ju endast för att få dansa lite till bra musik. Men inte ens det hade dem. Nästa gång blir det att prova Luleå tror jag....

Söndag klev jag inte upp förren efter 12!!! När hände det senast? ..skönt att få vila ut sig ordentligt. Solen sken ute så jag och D gjorde frulle som vi åt ute i solen..det va helt okej=)
Sen kom våra hjärtan hem...ooooooh så härligt det var att ha dem hemma igen! Älskade små liv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar