Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today..

måndag 26 april 2010

Helgslapp!
















I lördags fick vi besök av Ante o Tessan. Väldigt trevligt med massa surr, god mat med trevligt sällskap! Grillat stod på menyn ,vilket var väldigt gott. Till efterrätt gjorde jag en Citron och marängpaj vilken också blev väldigt lyckad. Vi avslutade kvällen med Wallander- Arvet..den var väl ok medan jag satt å såg, men sen blev jag neddragen i soffan av D, och några sekunder senare så slocknade jag- jag är helt omöjlig..Men det blir nog lätt så när man inte får ihop dem sovtimmar man behöver, och funderar mycket. Man är trött.










Söndag drog D iväg till Umeå för att hjälpa Cederlundarna att flytta hemåt. Klokt beslut av dem tycker jag=) Blir kul att kunna umgås oftare! Så iallafall tog jag med barnen och åkte till mamma där vi lekte o pratade på. Åsså gick vi förbi lekparken nån timme. Sen gick vi hem igen för att fylla buken med palt. Vad ni än har på er- ta inte på er Jeans då ni ska äta palt någonstans. Fruktansvärt osmart. GOTT var det hur som helst.










Idag har jag o barnen bara varit hemma o tagit det lungt..eller iaf på fm, för på eftermiddagen blev det bullbak..jag tänkte att jag passar på då Isak sover sin andra lur..men tror ni han sov mer än 20 min? Nix..så fick baka (glutenfria först-sen vanliga) med 2 vakna småhjärtan full av bus. Dessutom försöka hinna städa bort o börja med maten innan D kom hem från jobbet.










Nu ska jag kika på hollywoodfruarna, men här får ni några bilder sen helgen!..










1 kommentar:

  1. Hej skulle man kunna få receptet på citron pajen, den såg gudomligt god ut=)

    SvaraRadera