Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today..

onsdag 16 juni 2010

Bodypump!

Igår var vi bjudna på middag hos fam Cederlund, god mat o gott fika o trevligt sällskap..kan inte bli bättre. När klockan började bli vid 18.30 så tog Daniel barnen o drog sig hemåt. Jag stannade kvar för att invänta klockan, då jag och N skulle på Step in. För andra gången i sitt liv, så blev Isak nattad av sin pappa..så det var på tiden kan man säga. Något annat som åxå var på tiden var att jag tog mig i kragen o drog och tränade. År och dagar sen sist, men nu, har jag fixat tid där, och ska köpas ett kort! Nu jäklar! Snart Kanske man kan dansa till annat än bara Frondas-Rullar fram ;)

Som ni såg tidigare inlägg så har Isak börjat gå lite smått. Nu kan han gå nån meter om han är på rätt humör=) Min duktiga 10 månaderskille! Han har även lärt sig att vinka=)

Vi har införskaffat en 4m studsmatta, så nu är Nova lycklig. Nätet till den skulle komma i veckan, så man slipper ha hjärtat i halsgropen varje gång. Snart ska hennes lilla sandlåda även utökas. Kommer ha värsta parken här hemma, studsmatta, sandlådor, badmintonnät, brännboll..måste bara införskaffa ett kubbspel=)

Nu ska jag fortsätta rensa i lite lådor här hemma som jag började med i morse! Sen hinna hänga tvätten innan I vaknar...

2 kommentarer: