Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today..

måndag 14 juni 2010

Varm äppelkaka...

..sitter jag o mumsar på just nu. Daniel har bakat, och den blev supergod!

I lördags var båda Daniels syskon med familjer här o grillade, väldigt trevligt! God mat dessutom. Skulle ha gjort någon efterrätt bara,men skippade det eftersom Isak var så grinig då han hade sovit middag. Den arma lilla magen hade ajaj. Sen på kvällen kom världens bästa Fanny o sov över.

Söndag drog vi till stan för en sväng i lekparken Smörblomman. När vi parkerad epå Coop så såg vi att det var marknad, så vi gick först dit en runda. Hittade Nova ett par nya "Fopplatofflor" som hon så gulligt kallar dem. Sen hittade jag mig själv 2 par sjalar, billiga men väldigt tjusiga! Ska lägga upp nån bild på dem sen..åsså lite marknadskarra som vanligt..det hör som till=)

Idag var vi hela familjen en sväng förbi Phone house, så jag köpte mig en VÄLFÖRTJÄNT ny mobil. Blev en Eriksson Xperia X10 Mini....en liten o söt rackare.

Ska förövrigt gå och bekanta mig med den nu;) Ha en bra kväll!


1 kommentar:

  1. Den ser ju jättefin ut din nya mobil!
    Vill oxå ha en modern telefon hehe..
    Kul med marknad=) Fopplatofflor...sötNovis!!

    SvaraRadera