Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today..

tisdag 22 juni 2010

Förkylning på G

Har 2 små snorgärs här hemma. Hostiga och snoriga små hjärtan. Nova har även haft 39 feber som kommit och gått i 2 dygn. Inatt vaknade jag och hade sprängont i öronen, och nu imorse vaknade jag med halsont. Kul. Precis när man köpt träningskort och försöker komma igång med träningen..

Igår tog jag med mig Isak och gick upp till stan med Tessan. Lunchade på "nya" salladsbaren. Andra ggn jag äter där, supergott! Dem har några marinerade oliver där som jag ä l s k a r!

Var förövrigt en väldans trevlig dag! Vi strosade runt på stan och jag fyndade några prylar. Ett armband på linde för 29kr, och 2 superfina ringar för 40 kr. Skulle köpa mig ett par Converse, så vi gick till Eurosko för att kika. Väl där inne fanns en skohylla med ett par skor som nästan var identiska med Converse, men kostade 299:- ist för 699:- som de "riktiga" kostade. FYND med andra ord. Nu kan jag äntligen kasta mina gamla NIKE brottardojjer som skär upp min häl bara jag stoppar ned foten i den=) Välanvända.




Hittade även en tshirt för 50 kr till Nova, och en kjol för 30 kr till henne. Till Isak köpte jag tshirt för 30 kr, pyjamas för 50 kr och ett par skor.




















1 kommentar:

  1. Så kul att se vad du shoppat!!! Du måste fortsätta visa dina fynd, superkul å se=)
    Söta Novis som visar sin outfit som pricken över i=) Längtar efter er!
    Tråkigt att ni är lite krassliga, det är tjejerna här också. Men det är bara snos som aldrig vill sluta rinna så det är inte så farligt.
    Ha det bäst!!!

    SvaraRadera